Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Τρόικα: Λουκέτο σε 22 αεροδρόμια (εκτός αν τα αγοράσουν οι Τούρκοι!)

Τρόικα και Γερμανοί παίζουν το βρώμικο παιγνίδι αποδόμησης και αποκοπής της ηπειρωτικής Ελλάδας από τις ακριτικές περιοχές


Αν και ο υπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης δεν έχει ιδιαίτερα καλή σχέση με την ανάγνωση, κάποιος θα πρέπει να τον ενημερώσει για το βρώμικο παιγνίδι που παίζει η τρόικα εις βάρος του ελληνικού Δημοσίου και Λαού.

Για δεύτερη φορά μετά την άνοιξη οι (Γερμανοί) άτυποι σύμβουλοι του Δημοσίου, η (γερμανική ιδιωτική) Lufthansa και διάφοροι σουλατσαδόροι που κάνουν τους ειδικούς (‘specialists’, τρομάρα τους) προτείνουν στην κυβέρνηση να κλείσει 22 περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται κυρίως σε ακριτικές περιοχές, εκτός εάν ιδιωτικοποιηθούν. Η υπηρεσιακή ιεραρχία του υπουργείου αντιστέκεται και απορρίπτει τις πιέσεις των Γερμανών αλλά το θέμα είναι πλέον πολιτικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες από πολύ καλά πληροφορημένες πηγές, πίσω από την ιστορία κρύβονται περίεργες ισορροπίες εντός της «αεροπορικής συμμαχίας» εταιρειών με την κωδική ονομασία “Star Alliance”. Σημαίνον στέλεχος της συμμαχίας είναι η τουρκική “THY” (Turk Hava Yiollari) που υλοποιεί στρατηγική εξαγορών και επενδύσεων με ανάπτυξη του δικτύου δρομολογίων και παροχής υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης (handling).

Όπως λένε παράγοντες της αεροπορικής αγοράς και των logistics, αν κλείσουν αεροδρόμια που καλύπτουν άγονες και απομακρυσμένες περιοχές ή αν ιδιωτικοποιηθούν σε κρίσιμους (από πλευράς εσόδων) τουριστικούς προορισμούς, τότε θα κλείσει η (κερδοφόρα) Ανώνυμη Εταιρία Διαχείρισης Αεροδρομίων (ΑΕΔΑ), ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου.

Σκεφτείτε τι έχει να γίνει αν οι «Τουρκικές Αερογραμμές» αναλάβουν τη διαχείριση των αεροδρομίων στη Μύκονο και τη Σαντορίνη, τα οποία περιλαμβάνονται στο σχέδιο ιδιωτικοποιήσεων. 

Τα υπόλοιπα που σχεδιάζεται να κλείσουν ή να περάσουν σε ξένα χέρια είναι τα ακόλουθα: Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας, Νέας Αγχιάλου, Λήμνου, Χίου, Καστοριάς, Κοζάνης, Ιωαννίνων, Σκύρου, Σύρου, Ικαρίας, Λέρου, Καρπάθου, Νάξου, Πάρου, Μήλου, Κυθήρων, Αστυπάλαιας, Καστελλόριζου, Σητείας και Κάσου.

Ήδη οι Τούρκοι «επενδυτές» έχουν επισκεφτεί μερικά από τα αεροδρόμια του ανατολικού Αιγαίου, η ιδιωτικοποίηση των οποίων δεν αποτελεί επενδυτική ενέργεια αλλά έμμεσο έλεγχο των επιβατικών και εμπορευματικών ροών στη χώρα.


Ακόμα κι αυτή τη στιγμή, καλό θα είναι να εμφανιστεί διαβασμένος ο (συνήθως αμελέτητος) κ. Χρυσοχοΐδης διότι οι Γερμανοί σύμβουλοι ούτε «φίλοι» μας είναι, ούτε και θα γίνουν από τη στιγμή που εξυπηρετούν «στρατηγικούς» στόχους της Τουρκίας που δεν είναι ούτε επενδυτικοί, ούτε αθώοι.